söndag 27 november 2011

SVAR PÅ FRÅGOR

Vart har du köpt din glittriga kavaj någonstans? och hur mycket kostar den? :) sjukt snygg!!

   - Tack så myckeet!! Jag har köpt den på Zara i Arkaden. Den kostade 999:-, tycker den är värd det!
  Perfekta fest-plagget!!

Kan du visa din garderob, typ ta kort på den och plocka ut ngn snygg tröja å skriva vart den är ifrån! 


   - Jo självklart kan jag göra det! :)

Vilka butiker gillar du mest i GBG?

   - H&M kan man hitta mycket snygga saker för bra priser! Fiorucci & Charlotte har väldigt snygga kläder. Tara & Raglady. Brukar handla rätt mycket på United också!


Vart ska du gå på gymnasie? Ska du fortsätta på Samskolan, om nej? varför. Om ja, varför?


  - Jag är inte 100% än. Har en mega stor beslutsångest över vart jag ska gå. Jag vill kanske fortsätta på Sam, men inte 100. Det är sjukt mycket plugg och jag är inte riktigt den personen som pluggar... Det är iofs en bra skola som på något sätt får mig att vilja stanna kvar. Annars har jag tänkt en del på Sjölins, eftersom deras arbetssätt passar mig bra! Mer än så har jag inte funderat förutom något fotbollsgymnasie kanske.

Ang.. Helgen i bilder:
Det ser ut som du har en belstaff på dig, kommer du inte använda den jackan i vinter om inte kan jag få köpa den då?Om du säger ja, kan vi höras av via mail, för jag bor i GBG! De andra jackorna du lade upp var sjukligt snygga, vilka märken var det? 

   - Ja det är det. Skälet till varför jag inte kommer använda den är för att den är alldeles för kall!! Det är en vår/höst jacka, ingen vinterjacka. Har tyvvär inte tänkt sälja den eftersom jag gillar den jättemycket. Jag kommer börja att använda den till våren sen igen och ett tag framöver.
Tacktack!:D De 2 andra jackorna är (den svarta) Woolrich (kroppsformad dammodell) & den andra jackan är från Parajumpers.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar