söndag 13 november 2011

HISS / DISS

Förhållande - Speciellt nu när hösten/vintern kommer. Tänk dig en kall snöig vinterdag, hemma med   sin flickvän/pojkvän och bara är. Dricker varm choklad, sätter på en film, ligger i soffan och myser och allt annat! Kan inte tänka mig något bättre. My Biggest Wish
Och ni som har flickvän/pojkvän, TA VARA PÅ DET. Ni förstår inte hur lyckligt lottade ni är!!


Höstkappor - Har fått dille på höstkappor nu! Tycker det är så lätt men ändå classy! En höstkappa, svarta jeans och ett par snygga klackar, boots eller annat passande! Såå sött och classsyy!


One Tree Hill - Den bästa serien som finns! Har börjat om från s1 och är redan på s5 efter några veckor! Man blir verkligen besatt, känns som om man lever i deras värld! Rekommenderar verkligen!!






Fjortisar - Trodde aldrig ens detta skulle komma i min "hiss lista", men seriöst, jag går på stan och då ser jag att dom fortfarande existerar!!!!!! Är detta någon skämt eller?? Jag förstår inte hur man kan ha mage att klä sig så, det är så opersonligt som det kan bli! Stackars flickor och pojkar, att ni ska ha sånna extrema identifikationsproblem så ni bygger ett sorts skal, med de kläder och smink! Jag skäms av att bara se på er...


Moonboots - Helt ärligt så kan jag inte förstå vad man ser för sött/snyggt/coolt/ballt i dom.. Jag tycker verkligen de är sjukt fula och klumpiga! Nothing more to say
Status - Jag stör mig jättejättejätte mycket på att jätte många strävar efter status eller vara den som alla vet om osv. Ett exempel, att när man kommenterar en bild så ska vissa försöka lägga den ballaste kommentaren av dom alla. Men seriously, ni är inte bättre eller coolare för det. LÄGG NER


Going with the flow - Folk som köper samma kläder som alla andra köper? Whats the point? Jag kan inte riktigt förstå, att man är så opersonlig och har identifikationsproblem (lite som fjortisar här va) att man köper sån som man vet att folk redan har, för då ser man ut som alla andra, då sticker man inte ut, eller hur? I don't get it. Jag skulle jättegärna vilja sticka ut, men då på ett positivt sätt! Men klart, ta mig inte fel, jag påstår inte att man bär sig åt så om man råkar bära ett plagg som ens kompis har eller så, utan att man strävar efter att skaffa sådant som alla andra redan har. Get a life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar