lördag 12 november 2011

Horrible day

Ni kanske inte vet, men förra torsdagen så opererade jag bort mina halsmandlar.
Har varit ett rent helvete sen dess verkligen, har aldrig i mitt liv känt den irriterande smärtan.
Det enda jag har ätit är isglass och yogurth.
Kan inte äta nån mat än. Eller, jag försöka äta lite fisk men det gjorde så ont så jag panikade!
Har varit hemma en hel skolvecka men hoppas jag kan komma till skolan på måndag iallafall.
Nog om det.

Idag försökte jag gå utanför lägenheten, och åkte till stan med mamma och gick runt där ett tag, tills jag började att må sådär.. När jag kom hem fick jag med mig lite kläder hem, lite småkläder från H&M, en paljettkavaj och en kappa från Zara! I'll show u soon!

Nu ligger jag hemma i soffan och ser på Yes Man. 
See you!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar