söndag 1 januari 2012

Svar på fråga

Fattar inte vad man gör med moroccanoil. Alla älskar den men varför?? Fattar verkligen ingenting!! Skulle du kunna förklara? Helst i ett inlägg på din blogg. Pussar till en grym blogg!


- Moroccanoil är ju en hårolja, precis som den andra oljan jag la upp en bild på. 
   Det är meningen att det ska stärka de slitna topparna (även hela håret) 
 Men jag gör såhär, att efter varje dusch så handdukstorkar jag mitt hår och häller sedan en      liten klick (som en ärta) i handen. Gnider runt oljan i händerna och masserar sedan in det i håret (nedre delen av håret) främst topparna! Tänk på att inte ta för mycket olja, det kan hända att håret inte absorberar all olja som då gör att oljan sitter kvar på hårets yta som gör det fett! Så det är bättre att ta för lite och sedan ta en gång till än att det blir för mycket första gången!
Hoppa du fått svar på din fråga! 


Tveka inta på att kommentera saker i blogresponse, svarar på allt! Blir så glad och känner mer ork till att blogga när jag får mycket frågor :)
Ni kan även vara anonyma för er som inte vet det. 
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar