lördag 21 januari 2012

Sherlock Holmes

21.30 idag var jag på bio med Lina.. Ni ser på rubriken vilken film det blev. No regrets! Den var jättebra.. Lite sent att se den nu, men de som inte gjort det tycker jag ska se den!! Idag har det varit skola och skit.. Är förkyld så det gör inte mina dagar bättre. Har gjort slut på min månadspeng på 5 dagar. Endast på mat typ... That's sick!! Har fet ångest nu men jag får väl leva med det... There will be another month.. Har dock köpt väldigt mycket mat för min månadspeng. Och NEJ! Jag som var så duktig och tränade och åt hyfsad bra mat. Ah ne, där sprack det! Kan heller inte träna när jag är förkyld! Men när jag är frisk då är det fotboll och gym på Sportlife som gäller! Ohyes!!
Glöm inte att titta in imorgon här, för att få se dagens planer!
Puss på er lovers

Godnatt alla från min och Lilliis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar