onsdag 4 januari 2012

Stör mig

Vill bara skriva ut lite.
Det är VÄLDIGT många, iallafall på min facebook. Som skriver t.ex "Jävla storm", "Sluta blåsa", "Äckligt väder", "Jävla regn" osv osv.. Okej, vi har väl fönster eller ja, vi lägger väl märke till dagens väder eller? Det räcker att lyssna så hör man om det blåser ute. Och jag menar, det blir ju inte mindre blåsigt för ni skriver att det ska sluta blåsa på facebook? Hahhaha det är så ointelligent så dt finns bara inte. Jag förstår mig inte på sådant, har man INGET liv eller? Läs en lärorik bok eller öppna ögonen och läs om vädret i andra delar av världen?? varför lägga ner någon minut på att skriva en status om Sveriges väder?
AGGHHH jag stör mig så mycket! Men tycker mest synd om folket. Ska alla sitta hemma när de är 40 och klaga på vädret och leva på socialbidrag? Gå ut, lev med vädret, om inte, varför inte FLYTTA? Skaffa ett jobb, vad som helst gör större nytta än att sitta fast klistrad på facebook och skriva om dagens väder. Bli väderreporter istället då?! Det finns ju faktiskt jobb som det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar