söndag 4 december 2011

Svar på frågestund del 2

Går du i fotboll? 
Ja det gör jag! :)

Jobbar du eller hur har du råd till dina dyra jackor? 
Nej jag jobbar inte. Det är min mamma jag får mina kläder av. Men jag kan ju inte bara få en jacka helt sådär för jag vill. Jag måste ju ha andvändning för den och så måste jag sköta mig hemma så jag kan "förtjäna" den.


Favorit butik och café?  
Charlotte, Fiorucci & United. Favorit fik är kanske Da matteo, kafé vanlij och espressohouse och Le pé francias eller vad det nu heter!

Har du något sommarställe eller typ ngn båt eller nåt? Vad gör du på sommrarna?
Nej det har vi inte, men vi funderar på att kanske köpa ett sommarhus på Orust! Men det är inte säkert. Jag har ju massa kompisar som har båtar och sommartällen, så det brukar bli att jag är med dem på sommrarna. T.ex cornelia, har hus på Brännö och det är jättenice! Spenderade ett tag av mitt sommarlov där.
På mina sommarlov brukar jag bara umgås med kompisar, resa eller spela fotboll!

Hur många är det som går i 9:an på samskolan?
Det finns 6 klasser i 9an då det går 30 personer i varje klass. Då det är 180 st som går i 9an.

Har du varit utanlands, och isåfall vilka länder?
Om man bortser från Danmark och sånna småländer. Så har jag varit i Italien 2gånger, Grekland 2 gånger, Spanien 4 gånger, USA 2 gånger & Egypten 1gång. 

Några speciella dåliga vanor?
Att jag aldrig pluggar!
Enligt Cornelia så är jag extremt långsam... En tidsoptimist(ibland) grisar för mycket vid matbordet och så kan jag vara stingslig(??????) Cornelias överklass svenska ingen förstår...


Bästa minnet?
Har en massa, skulle kunna prata mer konkret om det i ett annat inlägg!


Jar du någon macbook eller data?
Jag har både en Macbook och en data, för Macbook är en data ;)

Vart köpte du din parajumpers jacka?
På NK SPORT


Hur sminkar du dig och vilken parfym använder du dig av? 
Jag använder ID puder som smink, sedan tar jag mascara och fyller i ögonfransarna. Använder min vaniljparfym från victoriassecret, tom ford och en juicy!


Har du några favvo jeans?
Ja, 2 st! Kan visa bild :)


Jag vill gå på samskolan, men jag vet inte om jag orkar pressen på gymnasiet... är det sjukt mycket i skolan nu i 9:an? 
Okej va roligt! Asså det är sjukt mycket nu i 9an... Så det är jobbigt.. Men sen beror det ju på vad man själv tycker är lie eller mycket


Kan man adda dig på fb? du är snygg... :P 
Självklart ;) 

Blogga mer, du har ju iphone blogga mycket då!
Jaaa det ska jag!  


Undrar hur du är som person, Öppen till nya vänner? Dömer du ofta personer innan du känner de? Jätte fin blogg föresten och du också för den delen Kram!
Jag är väldigt sprallig, oftast glad och utåtriktad. Är väldigt öppen för nya vänner! Jag älskar att träffa nytt folk. Och nej jag dömer verkligen inte. Eller okej, om du skulle ha svarta trasiga tights, svart hår över ögonen och kritvitt smink och jättemycket svart runt ögonen. Så hade jag kallat dig emo. Men ett ema kan säkert vara as skön ändå!


Sjukt bra blogg, men du måste blogga mer om dagarna!
Åh va glad jag blir!! :):):) Ja självklart, ska försöka hinna med så mycket jag kan!


Kan du göra ett inlägg där du visar dina favorit skor, kan vara många par och inte bara ett par?
Klart jag kan!

Vad har du för iPhone? eller mobil, men jag tänkte att du kanske hade iPhone? 
Eh ja, det spelar väll inte så stor roll vilken sorts iPhone man har eller så? Men jag har en iPhone 4S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar