torsdag 22 december 2011

2 dagar kvar

Julafton börjar närma sig. Inget speciellt för mig längre.. När man har skilda föräldrar förändras alla "högtider" så mycket. Finns ingen mening med det. Jag tycker inte om julen så mycket. Man ska ju ha det så mysigt och äta god mat och skratta. Men jag menar, om man bråkar hela tiden, ska man låtsas ha det mysigt bara för att det är julafton? Ska alla gå runt med ett fake smile? Och ärligt, maten är SKITÄCKLIG.  Hellre en go köttbit eller nåt annat. Vafan sill, potatis, korv, köttbullar och sånt... Vanlig mat liksom. Och sill? Vem fan äter det?

Iallafall. Imorgon morgon ska jag åka med pappa till min halvsyster som bor i Hedekas. Vi ska skjuta ner en julgran & baka julgodis och umgås. Har inte träffat men syster och dom på 1 år! Så det ska ändå bli rätt kul. Tar med min dator så kan göra en massa inlägg (lär ha ganska långtråkigt)

Ikväll ska jag hem till en som heter Simon. Hoppas det blir nice där. Drar dit runt 22 ikväll.

Nu ska jag se på 2 julkalendern avsnitt! Hör snart




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar