söndag 4 december 2011

Svar på frågestund del 1

Vad önskar du dig i julklapp? Kan du göra ett collage? 
 Jag kan göra ett collage! Symb Glad.jpg 
Vilka är dina favorit nagellack och vad heter färgerna?
 Jag gillar mina 2 deborah lippman nagellack! Brukar inte använda nagellack så mycket, men använder också ett silvrigt nagellack från Isadora.


















Vad önskar du dig i julklapp? Använder du något speciellt smink? Du är så söt och vilka är dina favorit parfymer? kram på dig 
Somsagt, så kommer jag göra ett collage på vad jag önskar mig! Mja, när jag sminkar mig så andvänder jag puder från I D Bare Minerals.
Vad ska du göra i jul?
I jul så skall jag bara ta det lugnt och fira nyår med alla mina vänner! Den 6e januari så åker jag till Gran Canaria i en vecka. Ni får veta mer snart:)
Hur är det med resorna på Sam, är det måste att åka till val thorens eller får man välja, och om man inte får för föräldrarna är man tönt då?  
Hahaha, nej verkligen inte! DÄr ingenting man gör med skolan utan det är att alla som vill åka på en skidresa, kommer överens om ett ställe att åka så alla åker till samma. Det är många som ska dit v.7 som kommer nu efter jul. Men jag får inte åka dit för mamma så jag skall vara hemma. Man är verkligen inte tönt då. Bara massa påhitt. 
Röker och dricker du mycket? 
Jag spelar fotboll, så nej jag röker inte!

Hur stor lägenhet bor du i? 
Den är ca. 100 kvm
Vad får du i månadspeng, eller hur mycket brukar du shoppa för? Om du vill ha en belstaff jacka får du det då direkt eller får du tjata dig till det? Det kostar liksom 8.000 kr och du får den plus en parajumper som kostar 7000? hur gick det till? :D Älskar din blogg 
Jag får 1050 i månadspeng. Dom pengarna är upp till mig vad jag gör med dem. Men det skall gå till fika/godis/bio och småsaker.. Och hur mycket jag lägger i månaden, det varierar. Beror ju på liksom. Kanske är just den månaden jag köper min vinterjacka eller kanske den månaden jag köper nån tröja? Vill jag ha en belstaff så får jag den inte bara sådär. Jag behöver bra argument och visa att jag förtjänar den. Min Parajumper jacka är min vinterjacka jag fick detta året, men den köpte min morbror till mig. Tack vad glad jag blir!!:)
Vilka är dina bästisar?  
Jag har många kompisar! Vissa umgås jag ju med lite mer. men tänkte göra ett bildcollage på mina närmaste vänner eller nåt. Vad tycks?

Har du kille? 
Nej det har jag inte :(

Varför ska du inte gå på Samskolan på gymnasiet?
Jag vill börja där, men ändå inte. Anledningen är att det är för mycket plugg bara. Man får bara ångest.

Umgås sjölins gymn. och Sams gymn. mycket? 
Det beror ju på, har någon på sam kompisar på sjölins så umgås dom ju. Och då kanske mer folk lär känna den personen på den andra skolan så det blir ju att alla börjar umgås.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar